Monday, January 11, 2010

Satu Yang Pergi Dan Sentiasa Kembali...~

Chica termangu di hadapan skrin putih itu...
Bait kata-katanya terhenti tanpa sebab...
Chica hilang dalam dunianya sendiri.

Hilangnya aku dalam duniaku,
Tanpa sebab mencari akibat.

Hilangnya aku dalam duniaku,
Mencari diri yang hilang selalu.

Hilangnya aku dalam duniaku,
Bukannya hilang 'tuk selamanya.

Andai aku hilang dan pergi,
Andai aku hilang dan mati,
Usahlah ditangisi hati,
Usahlah ditangisi pergi.

Chica yang hilang sentiasa berpengganti.
Tanpa lelah menjauh lari,
Tanpa segan mencucuk hati.

Hati Chica adalah hati perawan.
Perawan muda yang membuak membutuhkan cinta.
Cinta yang sering pergi dan membawa pulang cinta yang baru.

Cinta Chica adalah tenang...
Cinta Chica adalah muda.... .
Sentiasa membuak dan sering membuai perasaan.
Alangkah hebatnya mereka yang bercinta dengan Chica.

Chica mengangungkan cintanya.
Cinta Chica melampui segalanya.

Sebab itu Satu Cinta Chica yang pergi,
Banyak lagi Cinta untuk Chica yang datang; Tidak pernah putus.

3 comments:

messy me said...

hee, smiling reading tis
senyuman yg xbape iklas
sbb u rmai peminat

Unknown said...

huhuhu~
xla.. mn ader rmi peminat huhuhu~

messy me said...

lebih dari satu
maknanya ramai kan
hehe
i bleh kira yg i tau
yg i xtau tu ntah berapa

Post a Comment