Sunday, January 17, 2010

Ibu...~

Kali ini, aku ingin berkongsi kisah cintaku,
Kisah cinta aku pada Ibu,
Ibu aku sendiri.
Ya..., dialah cinta pertama aku.

Ibu aku,
Andai mereka kata aku ini baik,
Engkau lagi baik dari aku.

Ibu,
Andai mereka kata aku ini cantik,
Kecantikanmu tiada mampu aku tandingi.

Ibu, ku pingin sekali memanggilmu kala ini.
Kau tahu yang aku rindu sama kau.
Aku tahu salah aku, aku tahu aku kecewakan kau.

Aku tahu ini semua salah aku.

Terlalu menurut kepala aku,
Terlalu menurut hati aku,
Terlalu menurut buak nafsuku.

Tapi ibu, inilah aku,
Anakmu yang kau maki dulu.
Yang kau maki dalam tangismu, dalam sakitmu.
Percayalah ibu, aku ini lagi sakit mendengar kau menangis.

Aku turut menangis... hati ku turut menangis.

1 comments:

messy me said...

huk,,same
sgt sedih

Post a Comment