Wednesday, January 27, 2010

Indah...~

Indah bukan...?
Cinta itu Indah...~

Andai aku miliki cinta, biarkan cintamu menjadi milikku.
Andai aku miliki kau, serahkanlah hati mu padaku.

Cintaku bukan sekadar omongan.
Cintaku bukana sekadar coretan.

Cintaku adalah benar.

Hakikat ini, aku tidaklah sempurna; namun aku tetap sayang engkau
Coretan ini tidaklah indah; tidak seindah hatiku saat dengan mu
Lagu itu tidaklah enak; enak lagi suapanmu

Mi Amor...
Aku ingin kau tahu, aku ingin kau kenali aku.
Fahamilah aku. Terimalah aku.

Aku... Aku .... Aku.... aku....

Aku disini...., cuba ingati segala keindahan, buang segala kekusutan.

Aku menanti keindahan darimu. Aku menanti sinar darimu.

3 comments:

messy me said...

slowly dear

Unknown said...

slowly la ni tayunk ooiii~

messy me said...

kui2

Post a Comment