Wednesday, February 10, 2010

Malang Malam...~

Aku sendirian,
Teman sudah tidur.

Malam ini dingin,
Segala kuasa bergerak tiada henti,
Angin malam sayu berhembus.

Aku mendakap dadaku,
Menerkup jantungku,
Menerawang asap dadah di udara.

Aku sekadar mengeluh,
Rendra sudah tiada,
FynnJamal seakan bergolak,
Chica pula bergelodak.

Apa lagi maunya aku?
Dadah nikotin sudah sebati,
Cinta yang kau damba sudah pulang namun hilang kembali.

Apa lagi aku mau?

Aku mau suka,
Aku mau gembira,
Aku mau ketawa,
Aku mau segalanya...~!

Tamakkah aku?
Halobakah aku andai itu sahaja yang aku mau?
Aku pentingkan diri aku?

Tolonglah aku wahai sang malam yang malang....,
Lenakanlah aku dalam dakapanmu,
Bantulah aku dalam pelukanmu.
Pegang tangan aku wahai sang malam yang malang...
Pimpinlah aku...~

Aku takut aku jatuh,
Aku takut aku hilang.

Bantulah aku.... tolonglah aku.

Malang malam kerna kau dengan aku,
Hanya kau dan aku,
Lihatlah aku ini!

Menangis sepi,
Menangis rindu....

Malam......
Malang malam kerna kau dengan aku....

Lihatlah aku... saksikanlah air mataku...~
Tengok aku ini..., tatap hati ini...~

Malang malam kau dengan aku kini...~

6 comments:

messy me said...

im realy sori semalam
i tdo
i shud teman u
sori sgt

Unknown said...

uit~!!! takper2...
its okay~

Apekz said...

klu i selalu dkt padamu i akan temankn u selalu bl u sedih,sendirian,kosong ever & 4ever....

Unknown said...

uit~! apekz.. lem mcm jer huhuhuhu~

Apekz said...

lol.. kt suh komen len mcm ape lak ni.. don't worry i know who u are k...

Unknown said...

uit huhuhuh~

Post a Comment