Tuesday, February 2, 2010

Cinta Lama...~

Aku bergumam sendirian.

Teringat cinta lama aku.

Matanya galak,
Hidungnya bugis.
Bibirnya beralis,
Kulitnya kuning langsat.

Itu cinta lama aku.

Kecil orangnya,
Berjiwa riang,
Keanak-anakan.

Itulah cinta lama aku.
Aku dan dia tidak lama.
Berpisah tanpa aku sendiri tahu.

Rindu akan cinta lama?
Itu pasti. Kami pernah bercinta bukan?
Aku agungkan Cinta? Mungkin.

Aku berani berkata, aku agungkan cinta!
Tapi, aku tidak tahu... perbuatan ku.. adakah aku agungkan cintaku?

Mungkin harus ditanya pada cintaku yang lepas.

Cinta lama aku... cinta aku... lama....

Aku sadis akan cinta lama aku...
Hati meruntun kerna dia...
Benar kami tidak lama, tetap berbekas.

Cinta disampahkan!!! itu kata fynnjamal

Namun aku takut jadikannya sampah,
Cinta itu dari hati,

Hati ini,
Hati kecil ini.

Chica hidup dengan cintanya.
Tanpa perasaan cinta, matilah Chica.

Walau cinta lama itu menyakitkan,
Chica teguh ingati kenangan indah,
itu buat dia belajar,
itu buat di hidup.

0 comments:

Post a Comment